Muzyka

czwartek, 17 maja 2012

Czerwone włosy ? ._.

Myślicie sobie pewnie co za tytuł ? Więc zacznę od początku dziś na lekcji nudziło mi się z koleżanką, więc pisałyśmy (nie wiedziałam jak inaczej to nazwać) sobie po naszych włoskach, a dokładniej końcówkach. Ja pisałam sobie różowym a moja koleżanka pomarańczowym, jej wyszły takie rude końcówki, a mi czerwone. Mama mnie dziś chyba zabije, jak nawet szamponetką nie mogłam se pofarbować, a to zmyć się nie chce i baardzo to widać. Tak głupie to możemy być tylko ja i moje koleżanki. ^^ Dobra nie będę was zanudzać i przejdę do mojego cyklu gdzie wcielam się w role detektywa. :)
Żeby nie było, że ciągle daje jakieś brzydkie stylizacje, które można krytykować na wiele sposobów, dziś ładna stylizacja, w której będzie moje "ale". :)


Na pierwszy rzut oka stylka bardzo ładna i starannie zrobiona. Ale brak tu dodatków i przez to jest tu kompletnie pusto, nie no jest jakiś tam pierścionek co wygląda jak długie czarne coś.Okularki też są ładne i nadają tu takiego charakteru/pazurka, choć ja dałabym mniejsze, bo ta główka może sobie nie poradzić z utrzymaniem ich.Buty są umiejętnie dopasowane do bluzeczki i spódnicy. Natomiast ta torebeczka jest słabej  jakości i nie za bardzo tu pasuje, a szczególnie do tych okularów i bandany. Według mnie taki czerwony lakier to nie za bardzo do takiej stylki. A tak ogółem to stylka jest ładna i przyzwoicie wykonana. :)














Kochane, serdecznie was przepraszam za tak krótką notkę, i opóźnienie w związku z dodaniem jej, ale dni tygodnia mi się pomyliły. ;/ *głupia ja* To ja lecę muszę się pouczyć na sprawdzian Bye :**

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz