Muzyka

piątek, 11 maja 2012

More than one

More than One


Pierwsza Stylizacja :

Bluzka - ▲Beetlebum 0 m$
Spodnie -▲Beetlebum 0 m$
Buty - ▲Beetlebum 0 m$
Kolczyki-  ~K&W~ fashion in passion 0 m$
Papieros-  Cavy czy herbaty ? 50 m$
Czapka- ▲Beetlebum  10 m$
▲Beetlebum    20 m$
Apaszka lub szalik jak kto woli

Stylizacja przypomina dziewczynę,która wyszła pod dom zapalić papierosa.Jest fajna.Kolory chyba dobrze dobrane.




Druga Stylizacja :

 Jest w sukienkach,ale ja myślę,że tunika ▲Beetlebum 0 m$
Spodnie-▲Beetlebum  o m$

Buty- ▲Beetlebum 0 m$


Eee...Też ładna na wyjście do sklepu czy pod domu.Lecz jeden mały,ale to mały minusik za manikiur nie,że nie pasuję tylko jest na bluzce.







Dziś zrobiłam trochę inaczej i sorki za błędy strasznie się śpieszyłam tym bardziej,że mam dziś urodziny,a 18 moja siostra :)










MagiaVictoria

3 komentarze:

  1. Te stylizacje są takie same . Druga jest dobra , ale ta pierwsza nie :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Wszystkiego najlepszego. I zgadzam się z highxxquality (trudny nick)musisz jak najprędzej poprawić ten błąd :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Dziękuje TheMolka.Przepraszam,ale strasznie mi się śpieszyło na niewielką imprezkę może przyjęcie

    OdpowiedzUsuń