Muzyka

wtorek, 15 maja 2012

Otwórz oczka kochanie mamy nowy dzień I ''Duel''

Cześć.Och dziś tak długo spałam gdy  zadzwonił mi telefon z piosenką GrubSon ft.Emilia - One obudziłam się dokładnie w słowach Otwórz oczka kochanie mamy nowy dzień.Dobra nie będę was zanudzać.Dziś wtorek i muszę zrobić ''Duel".Czyli pojedynek więc zaczynam.

Postanowiłam wybrać 2 stylizacje,które będą pasowały do takiej już zimniejszej pogody.



1.
2.




Moim zdaniem 1 stylizacja nadaje się do tej pogody .Jest ładna
nie ma anoreksji.Makijaż,usta i nos również pasują.



Uważam,że 2 stylizacja nie jest tak ładna.Lalka ma anoreksje!
Posiada sweter czyli jak na tą pogodę,ale już poniżej to ma leginsy z dziurami .



Wyniki mojego głosowania :

1. Tak
2.Nie 




Jeśli wy też chcecie zagłosować napiszcie w komentarzach na kogo.








Do następnej notki pozdrawiam  MagiaVictoria
 

5 komentarzy:

  1. a tak poza tym to w styl. 2 oprócz anoreksji są niedobrane ciuchy ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. 1 stylizacja.. ale ma chudą twarz.. nie wygląda ładnie.. w tym stroju.. :/ ale chyba na mnie by ładnie wyglądało:))

    OdpowiedzUsuń
  3. Super, również się zgadzam z Twoją opinią. Numer 1 jest wystrzałowa :)

    Shinzo

    OdpowiedzUsuń