Muzyka

sobota, 12 maja 2012

"Dopasowane" by highxxquality

Siemka :)

Właśnie sobie uswiadomiłam , że dziś jest sobota i trzeba zrobić pierwszego posta z cyklu " Dopasowane " za który odpowiadam JA . Nie mam zupełnie weny , ani do pisania , ani do tworzenia stylizaji . Ale cóż , musss to musss :)

Szukałam i szukałam jakiejś celebrytki , której zrobili fotke , gdy była modnie ubrana . To było baaaardzooo trudne , ale wreszcie jest , a mianowicie naszą dzisiejszą bohaterką posta jeeeest ... tuuturuutuutuutuu ... uwaga , uwagaaa ... Edyta Herbuś !
W tym sezonie bardzo modne są spódnice maxi , czyli spódnice do kostek oraz pastelowe kolory . Stylizacja Edzi właśnie taka jest .

Proszę , wybaczcie mi za to , że nie znalazłam ciuchów na FS , które są takie same jak Edyty . Sądzę , że cykl " Dopasowne " to bardzo trudny cykl i nie wiem , czy podołam takiemu wyzwaniu : c . Bądzcie wyrozumiali . Do stylizacji dodalam jeszcze cieniutką , czarną bransoletkę , gdyż uważałam , że jest tam pusto . Wiem równiez, że włosy są inne , ale na FS nie ma takich , nooo kurdee . :)

  

Naszyjnik też jest inny , ale uznałam , że ten wygląda lepiej od takiego małego jak ma Edyś . Spódnica nie ma jakis tam mazajów i ma inny odcien niebieskiego , ale to nic ( chyba ) . :) Chyba jedyne co tu jest w miarę podobne to kopertówki . haahaaah . jestem beznadziejna . :D no i białe bluzeczki.

Ja lece . Pa :  ))
highxxquality



"Śpieszmy się kochać ludzi , tak szybko odchodzą"

3 komentarze:

  1. Stylizacja jest bardzo podobna do tej z obrazka. Wiem, że bardzo trudno jest znaleźć te same, albo bardzo podobne ciuszki więc, spisałaś się na medal :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  3. Stylizacja jest bardzo podobna do tej z obrazka! Dobrze, że dodałaś bransoletkę bo prawda byłoby za pusto... ;]

    OdpowiedzUsuń